2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jadå!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag hade några nyårslöften...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tack för det.
5. Vilka länder besökte du? USA (Las Vegas) & England
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dagen då jag åkte till vegas, 4 mars.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag höjde mina betyg ganska rejält jämfört med högstadiet.
9. Största misstaget? En del grejer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld bara.
11. Bästa köpet? Mina OTH boxar, hihi!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, garanterat!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ganska många grejer tror jag!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rapapapapa (eller vad den heter)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen - åkt till göteborg mer än 1 gång!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? Don't think so.
20. Favoritprogram på TV? Grey's & OTH
21. Bästa boken du läste i år? The Notebook.
22. Största musikaliska upptäckten? Joshua Radin, bland annat.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min Ipod!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nä, jag fick det jag ville ha mest så jag var nöjd!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tårta & Middag med familj & vänner. Sedan Linas kvällsbok med vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre bråk & Tårar.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blandat.
29. Vad fick dig att må bra? Utgång med vänner, Las Vegas resan och alla sommarkvällar med vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad Michael Murray!
31. Vem saknade du? Min göteborgare!♥
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade inte så himla många nya människor som jag umgås med idag, men Kattis & Sandra var väldigt trevliga människor och förhoppningsvis kommer vi att träffas mer 2010 (:

Kommentarer
Postat av: kattis

jadå, vi kommer ses flera gånger :D Mitt nyår var chill, var bara hemma eftersom jag åkte till finland på cup nyårsdagen. Hur var ditt nyår? :)

2010-01-04 @ 22:14:42
URL: http://kattislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0