cowgiiiiiiirl

HAHA SHOOOOOOO.
anna is back on the fucking track, kan fortfarande inte blogga, har skrivit om texten tre gånger nu, häähä. hur som helst jennifer bad mig blogga, såå why not, måste öva upp mina skillz lite ni veeet. tänkte berätta vad vi gjort idag, dock är hon på andra sidan jordklotet, meeen i know it alll, and heere it comes; 
jennifers dag: tillbringade den med frida, gjorde smällkarameller, lyssnade på julmusik och säkert käka godis. medan min dag tillbringade jag på beachen, hähä, åt mat, chillade me livet å ba tog de luugnt. seriöst, tro inte att jag är grinchen nu, vilket jennifer säkert tror att jag är, men jag tycker inte att julen är speciell, för mig är det 2 dagar kvar till jul. TVÅ DAGAR, och det känns som om det är vilken dag som helst, men shoo man får presenter så jag e nöjd. haha ne men ska fira jul och nyår i stockholm snart, hoppas jag. hähä, va alltför länge sen, fem år? har inget å skriva, jag är sjuk, hörselgångsinflammation och fucking hosta, hate it. meeen damn imorgon äre en ny dag och jag ska fixa mina naails hos a beauty shop, hoppas de blir dope, vi får se.
peace out

Kommentarer
Postat av: sandra

2 DAGAR KVAR! :D:D:D

2009-12-22 @ 11:25:23
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0