dagens planer

godmorgon! Klockan är snart 10 och jag är redan vaken, jag måste typ vara sjuk eller nåt, haha!


Men idag så ska jag faktiskt ut till Adelsö med Freppa för vi ska hem till Frida och göra smällkarameller! Hihi, både jag och frida kom underfunn med igår att det saknades något i våran jul dekoration, och då kom vi på idén att göra smällkarameller! Dock får dom inte sitta i vår gran då eftersom syrran blir galen och börjar skrika, hon tror att det är hennes gran nämligen, haha! Men jag tänker iallafall hänga upp några i mitt egna rum! Här ska de bli riktig julstämning har jag bestämt!

Det var iallafall mina planer för idag, men jag kommer hem vid 4 så då får vi se vad jag hittar på. Men nu ska jag antingen duscha eller bara vänta på att Anna ska logga in på msn, får se hur jag gör. Men jag langar förmodligen ett inlägg när jag kommer hem sen igen.


Love bitches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0