dagens

Tröjan från Gina 159:-

Okeeej, här är jag idag dåda! Har alltid tyckt att det känns lite töntigt att lägga upp en dagens, menmen, det får va, för jag hade skrivit värsta inlägget men så råkade jag stänga ner skiten så allt försvann och jag orkar inte skriva om allt, haha.

 

Tröjan är ny, köpte den idag då jag var med Myh i liljeholmen, höhö, älskar den tröjan nu!

Och om 10 minuter är det bara 11 dagar kvar till jul, är ni taggade?

 

ps. förlåt för fjortisredigeringen på näsan där, men blixten cpade sig så det såg ut som att jag hade en vit mustasch, haha, inte det finaste, såå det får bli såhär nu!

 

love bitches!

Kommentarer
Postat av: Myh

den va as fin på dig! :) <3

2009-12-15 @ 19:34:05
URL: http://myhlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0