fjortisbilder

 

 

Kom på att jag inte har laddat upp några bilder från i fredags! Här ovanför är en, det är typ den enda bilden på mig själv som jag tänker ladda upp, haha, alla andra är så galet fula!

 

Snyggingar, Anton & Kattis!

Kattis vann föresten pris för bästa fjortis, hihi, ;D

 

Freppa, snygg fjortis (;

Kattis & Sandra, snygga brudar!

 

ayya, så himla många fler tänker jag inte lägga upp här på bloggen, vill ni se mer så får ni gå in på facebook och leta lite hos lite olika folk, yesyes.


Kommentarer
Postat av: jossis

SV: hahaha, mjoo.. skulle ändå inte kunna luta morsan då xD Men ändå synd att jag missar :(

Hahahha, har än så länge inget planerat på din student xD



Javäät, min pojkvän är gaaalet sööt (A)

Öhhm i helgen.. kan typ lördag kväll och söndag tror jag ^^ vi kan ju försöka ses något då? :] <33

2009-12-08 @ 22:24:43
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0