fjortisfylla, vattenpipa & fyllestrul

Heeej allihopa!

Jag tänkte bara slänga in en liten uppdatering eftersom det inte blev något bloggande igår.

Men hursomhelst, gårdagskvällen var gryyym! Alla var som galna & vi hade skitkul verkligen!
och, ja , rubriken säger det mesta asså, haha!


Låten nedan säger också en del om gårkvällen, haha!



Det kanske kommer att komma upp en bild eller två från gårdagen senare, men änsålänge har jag inte orkat ladda upp dom.

Ska gå o se om vi har ngt att käka nu, är galet hungrig, har typ inte ätit nånting idag. Innan vi drog hem från mathias drog vi till BK men jag höll på att spy av chickennuggetsen jag hade beställt så jag gav bort min mat till Anton & Fredrik, fetton dom är asså, haha!

Kommentarer
Postat av: jossis

SV: Haha, aso det var inget sånt kul du tänker på med sängen xD Den var typ helt uppbäddad med först kuddar, täcke osv och sen över var det en filt och typ tusen kuddar med ljus bredvid för att det skulle se galet mysigt ut vilket det också gjorde (A)

jaa, vi måste verkligen ses! tror bara inte att jag hinner i veckan för imorgon ska jag käka med familjen, på tisdag ska jag fika med några från konfen, på onsdag ska jag plugga och torsdag plugga. Fre-lör ska jag vara med oskar hela dagen satt isf söndag om jag inte har för mkt plugg..



Du ser hur jag har det, fullt upp hela tiden, herregud.. Saknar dig<33

2009-12-06 @ 22:52:08
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0