fortfarande trött...

Heelllo!

Idag har jag inte pallat blogga nåt, dels för att jag inte varit hemma på hela dan, (okej, jag kom hem halv 3 typ, men ändå..) och dels för att jag fortfarande är ganska sliten sen gårdagens upptåg då det inte blev någon sömn alls, somsagt.

Imorse blev jag väckt av mamma vid halv 10 av att hon pratade i telefon, ganska irriterande, jag som gärna ville sova hela dagen... Menmen, sen var det bara att gå upp, käka frukost o gör sig iordning för att jag och mamma skulle in till solna o köpa skidjacka till mig inför kläppen om lite mer än 1 vecka (!!) Men vi köpte en skidjacka till mig, sen lallade vi omrking lite i solna ett tag, käkade på taco bar (mot mammas vilja dock, hehe..) och sen drog vi till ica för att köpa grejer till ikväll eftersom vi har gäster.


Men nu tänker jag joina min oerhört söta lilla kisse i sängen o sätta igång OTH som vanligt, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0