ge mig jullov.

Just nu borde jag plugga, har en hel del att göra, men jag orkar bara inte! Det funkar inte! Har istället suttit och fixat med min önskelista som mamma ville ha, och jag kom faktiskt på en hel del grejer som jag ville ha!

Ja nu känns det att det börjar närma sig, bara 1½ vecka kvar till jullov, gissa om jag är glad?

Jag älskar julen, och allt som hör där till, den är liksom helig för mig. Kalle anka, Julklapparna & granen är mest heliga, ingen jul utan, punkt. Förut hade vi plastgran här hemma, men jag hatade den, så ful och så luktar den ingenting, och så barrar den inte heller. Det är en del av julen att gå runt med barr under fötterna jämt o ständigt, så är det bara! Förstår mig inte på dom som åker utomlands över jul(anna, känn dig liite träffad), skulle aldrig kunna göra det, skulle bara inte funka för mig.

Under julen är min familj bara hemma för att min övriga släkt bor så himla långt bort! Men vi tar det lugnt, äter god mat & godis, och ja, firar jul helt enkelt. Hur firar alla ni andra jul? Åker ni bort till thailand? Eller är ni hemma och firar?

http://halvar.files.wordpress.com/2007/12/julgran.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

thaaailaaanadddd muuttafuckasss

hej babylicious



XOXO

YOUR SECRET ADMIRER.

2009-12-10 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0