godmorgon

Godmorgon!

Jag ligger fortfarande i sängen och vaknade för sisodär en timme sedan, så för mig är det fortfarande morgon, haha.



Jag kom precis på att det är bara 4 dagar kvar till jul, och det är fortfarande massvis med snö ute! Shit vad lycklig jag är! Hihi, helt underbart!


Idag ska vi klä granen och julpynta det sista här hemma, så det blir naaiz! Höhöh, utöver det så ska jag nog bara vara hemma o ta de lugnt typ, kolla på film o lite sådär.

Nej nu ska jag fortsätta kolla tv & snacka med min annismannis på msn, men jag kanske skriver lite senare idag. Yepyep.


love bitches!

Kommentarer
Postat av: Freja

sv: si, si! :)

2009-12-20 @ 16:53:06
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0