julen

Hej igen!

Tänk att julen redan är slut för iår,lika sorgligt varje år fan, haha!

Just nu sitter jag o lyssnar på musik o väntar på att syrran ska komma tillbaka för hon skulle byta julklappar med en kompis. Vi sitter nämligen o kollar på OC säsong 1 som syrran fick i julklapp.

Själv har jag också fått massa roliga julklappar. Nästan bara filmer faktiskt, men det är det jag vill ha så det är toppen! Men jag fick också presentkort på 500 spänn på New Yorker! Hihi, tack papi! Älskar New Yorker, så jävla balla kläder! Såå, nu måste jag ta mig in till nacka o shoppa losss, wooho!

Imrn vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske träffa Myh, o så kanske Tim hänger på, i dunno, vi får väl se. Men nu ska jag, ja jag vet inte, göra ingenting förmodligen, haha! Men bilder oså kommer upp imrn, yesyes!



God jul, återigen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

new yorker finns i kista också babylicious, tänkte om det va närmare, häähääää. love from thailand

2009-12-25 @ 10:26:07
Postat av: HEMLIS

LÖGNARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

///// SUR LÄSARE!!! GRRRRR

2009-12-26 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0