new thing

Diadem med rosett köpt på Glitter för 80 spänn.

 

Hello! Idag har jag inte skrivit något för jag har varit i stan hela dagen med söta Linnéa! Jag köpte inte så mycket med tanke på tillfällig pengabrist, haha, men en grej blev det iallafall! Ett diadem med en rosett! Vet inte riktigt när jag ska ha användning för det förutom imorgon då jag hade tänkt att vara lite julfin även i håret, hihi, men jag tyckte att den var så fin så jag var bara tvungen att köpa den! Var den fin tycker ni?(:

 

Just nu sitter jag och lyssnar på Fronda på spotify! Gammal favorit som jag gillade mer för några år sedan.

Idag har inga planer inför kvällen, bara ta de chill typ, pappa pratade förut om en film som gick på tv som han tyckte att jag skulle se, får se hur det blir med de.

 

Imorgon är det julafton om någon skulle ha missat det, är ni lika taggade som jag?




Love bitches!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0