Oliver Twist

Oliver Twist ja, ja det är det jag har ägnat i princip hela dagen åt!

Slutade klockan 12 idag och när jag kom hem gick jag ner till bibblan och lånade hem ljudboken till Oliver Twist. Med tanke på att jag ska ha läst ut själva boken för x antal veckor sedan så jag ska kunna skriva en Essä om de plus lite till.  Och eftersom jag har extremt svårt att läsa böcker som jag helt och hållet inte valt själv så har jag inte ens kommit halvvägs i boken. Sååå, jag lånade ljudboken på bibblan! Skitsmart faktiskt, något som jag rekomenderar till ni som kanske har samma problem eller bara inte orkar läsa? Hursomhelst så har jag suttit hela dan och lyssnat, så nu är jag nästan klar med hela boken, bra va?

Nu sitter jag och ska överföra dom sista kapitlerna till ipoden så jag kan lyssna imrn när vi har eget arbete typ hela dan, hehe (:

godnatt nu hursomhelst!

Kommentarer
Postat av: Carrou bloggar

Sv: Jag tycker vi efterlyser ett sådant! Ska se om jag kan hitta :) Kram

2009-12-02 @ 08:24:03
URL: http://carrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0