plugg,

Ja, idag har kvällen också ägnats åt att plugga, inte det roligaste kanske, menmen, det måste göras.

Spanska prov idag dåra, gick inte lika dåligt som jag hade trott, men inget MVG precis, blir nästan överlycklig om jag får ett G på dehär provet... hoppashoppas.

Idag då, skola som vanligt, tog mig en liten sovmorgon somsagt, och sen hade vi historia och basgrupp men sen håltimme för att vår engelska lärares fru fick barn i förra veckan så han är hemma fram till efter jul. Just idag passade det ganska bra med tanke på att jag hade spanska prov direkt efter.

Men nog om skolan, påväg hem träffade jag först Jenny i bromma. Det var jättekul att träffa henne verkligen! Har knappt träffat henne överhuvudtaget sen vi gick ut nian, riktigt synd faktiskt! Så vi snackade om lite allt möjligt o så, men sen kom Myh också så då satt vi alla tre o snackade på bussen hem, riktigt kul!

Sen när jag kom hem slappade jag först ett bra tag framför tvn, bara för att liksom. Men när jag väl satte igång att plugga gick det faktiskt ganska bra, eller ah, efter det att jag hade bett mamma om hjälp. Så nu är jag nästan klar med min essä, som egentligen skulle vart inne för ca två veckor sen, men jag ska förklara hur det ligger till för min lärare när jag planerar att lämna in den imorgon(!!). För imorgon måste den in, vägrar ha den längre, hatar den verkligen!

Men nuuu är det dags för mig att sova! Börjar 9 imrn med matte, kulkul. Meeen, godnatt!


love bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0