snowyday

hej allihopa!

har ni kollat ut idag? Det är mängder av snöö ute! Oh herregud vad lycklig jag blev imorse när det första jag fick höra av mamma när jag kom upp var att det hade snöat jättemycket under natten! När jag kollade ut så dog jag nästan, så himla underbart!

Ni som känner mig vet att jag är typ helt kär i snön. Jag älskar den verkligen, så himla mysig! Var ute och busade med hunden min i snön förut, hon tyckte det var nästan roligare än vad jag tycker, haha!

Nu hoppas jag verkligen att dehär håller i sig fram till jul åtminstone, hoppashoppas!


¨

 

Bilderna är från när vi var ute på lunchen för att vi inte pallade jobba typ, haha.

 

Men nu booorde jag plugga lite, men frågan är om jag orkar...

Är äntligen klar med min svenska iallafall, lämnade in den idag, så hoppas att det går bra!

 

menmen, plugga var det ja.

 

love bitches!♥


Kommentarer
Postat av: kattis

sjuuukt mysigt med snööö :D du är inte den enda som älskar snö!! (:

2009-12-15 @ 20:28:32
Postat av: kattis

lätt att jag är på!! pulkaåkning förfan ;D stjärtlapp ((((: höhö

2009-12-15 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0