sooova,..

Asså, klockan är inte ens halv 12 och jag håller redan på att somna, vafan e dehär? Sov ju fan till 11 idag ju, skitkonstigt!

Hursomhelst, är jag hemma, och jag har väldigt tråkigt, vilket jag har haft mestadels av dagen, förutom de korta stunderna jag har varit ute. För en stund sedan var jag ute o gick med Myh&Malin en liten stund, det var lite mys! Vi kom dock på, för miljonte gången, att det inte finns någonting att göra på ekerö, absolut ingenting! Det suger! Så de enda vi gjorde va att sätta oss på en bänk i snacka lite, men sen blev de kallt o ingen orkade snacka, haha, så då gick vi bort till vallen och jag tog bussen hem. Jaapp, det var våran utgång det!

Asså, just nu har jag ett galet konstigt sug efter glass, ben n' jerry's för att vara exakt! Så himla sugen på deras strawberry cheescake, galet längesen vafan. Får se om jag kan få papi att köpa det till mig imrn, hoppashoppas!

Nej men nu tänker jag fan lägga mig o slökolla tv lite typ, för att sen somna typ, haha. Det är så det brukar bli när man(jag) inte orkar sova, haha!


meeen, godnatt nu människor,!



love bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0