spanska plugg

ja, nu har jag suttit sen 4 kanske,(ja, jag startade ganska sent, heh) och först pluggat svenska och sen spanska. Svenskan är jag väl näästan klar med, måste bara få ihop liite mer att skriva, men de får va tills imrn tycker jag.
Spanskan har jag suttit och pluggat med från 10 typ fram till nu, 2 timmar, ja det är väl inte jätteilla iallfall, bättre än ingenting, right?

Imrn tänker jag inte gå till första lektionen faktiskt, för jag vet att om jag går o lägger mig nu kommer jag ändå inte somna förens vid ett och då blir det ett helvete imrn asså. Sover jag inte inatt är jag trött hela veckan, och det orkar jag inte för jag har massa restuppgifter att göra typ, usch för skolan. Men om 5 dagar är det lov, så jävla underbart!

Den dagen har jag längtat efter i en månad nu, så äntligen är det rätta ordet för det här!

men nu ska jag börja röra mig mot sängen, yeeees, godnatt nu folks, sovsågottt!



Love bitches!♥

Kommentarer
Postat av: Madicken ;)

Hej!

Allt bra idag? :D

Ha en bra kväll!

2009-12-14 @ 23:16:13
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0