sunes jul

Sitter och kollar på sunes jul just nu, haha, älskar det! Så himla kul! Det är tradition hemma hos oss att kolla på de, vi kollar varje jul!

Hihi, det bästa i hela typ, haha, så jävla underbar!


Idag har jag inte gjort något särskilt, var ute och sålde kakor med syster min förut, haha, de va längesen man gjorde det! Sen har jag bara suttit framför tvn och chillat lite.

Igåår var det ju skolavslutning, inte jättekul precis menmen. Efter det så åkte jag till medis och mötte upp Myh eftersom vi skulle hem till mig och baka pepparkakor! Det var skitmys! Vi bakade pepparkakor och sjöng singstar hela eftermiddagen, väldigt roligt, hihi!


Igårkväll var jag skitseg o var bara hemma o chillade lite, försökte få hit Tim men han orkade inte, haha. Menmen, var ändå skittrött såatt.


Idag får vi se vad som händer, har inga planer alls. Är öppen för det mesta, hehe ((:

Nej nu ska jag fortsätta kolla, skriver kanske mer senare.


Love bitches!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0