Lördag

Hej igen!

Jag erkänner att jag inte har varit den bäste på att uppdatera direkt, men jag ska försöka bättra mig.

Känns otroligt skönt att det äntligen är helg!
Igår, Fredag, var det ju vanlig skola och jag var faktiskt en duktig flicka och var med på gympan! Och det känns idag om man säger så, men det är inte så farlig, är bara lite öm i armar och ben men jag överlever, har haft värre faktiskt, haha. Igårkväll drog jag hem till min käre Frida runt 9, vi hade jättekul, som vanligt. Vi satt och spelade kort och åt hallon moussé hela kvällen, och vi hann faktiskt med en promenad med hennes hund också, och medan vi gick runt i mörkret ute på kaggeholm så kom vi fram till att vi har sett för många beck filmer med tanke på att vi(jag) var himla nojjiga och trodde att varenda buske var en våldtäcksman eller liknande, haha, det är otroligt vad mörker kan spela spratt med ens tankar.
Kvällen bestod av mängder av skratt och glädjetårar, från min sida iallafall eftersom jag får tårar i ögonen så fort jag börjar skratta, varför är det så?! För det är verkligen jätte irriterande, speciellt om man är sminkad, haha, men jag och frida kom fram till att jag skrattar för lite, fast det kan jag iochförsig inte hålla med om riktigt med tanke på att jag tycker att jag skrattar åt allt och ingenting, fast jag måste erkänna att det har blivit mindre skratt om dagarna nu när jag bytt skola och inte är med mina gamla vänner lika mycket längre, det är inte så att jag inte har roligt med de nya vännerna jag har fått utan det är mer så att jag känner mina gamla bättre och det är lättare att släppa lös bland dom, plus att det finns ingen som frida, hon är en av de få som har förmågan att alltid få mig att skratta och det är en underbar känsla!

Just nu sitter jag och lyssnar på håkan hellström bland annat och bara tar det allmänt lugnt, ska nog hoppa in i duschen snart och göra mig iordning, i brist på annat att göra liksom. Men ikväll blir det frida igen, vi ska bara ta det ganska lugnt tror jag, vi ska kolla på nypremiären av Robinson och äta oss feta på chips och dipp skulle jag tro. Är det fler som ska kolla på Robinson måntro? Eller ska alla ut och festa eller vad ska ni göra en lördagskväll som denna egentligen?(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0