Utvecklingssamtal...

Hej igen gott folk!

Idag har jag varit ledig *yay* så jag har typ bara tagit det lite lugnt framför datan och tvn, skönt att få sova hur länge man vill iallafall! Men hursomhelst, vid 20 över 3 så drog jag till skolan för att jag skulle ha utveckligssamtal och skulle möta pappa  i liljeholmen klockan 4 men det blev mer typ 10 över för att jag glömde bort tiden, haha. Menmen, väl i skolan satt vi o snacka och min mentor ställde 100 dumma frågor osvosv. Fick också min närvarorapport som såg rätt bra ut, förutom att jag hade varit borta några gympa lektioner, he-he-he, ingen orkar gå på dom, än mindre jag, för att ha gympa från halv 3 till kvart i 4 på en fredag eftermiddag är inte särskilt kul,speciellt inte med tanke på att jag hatar gympa och tycker att det är rätt onödigt. Men faktiskt när jag sökte till mitt gymnasium, Internationella Kunskapsgymnasiet, så sa dom att vi skulle ha gympa på gym vilket jag skulle tycka vara himla mycket roligare, men nejnej, när jag börjar så har dom fixat en gympa hall. Aya, det är väl rätt okej iallafall, bara att det är så sent.

Just nu har jag precis kommit hem och sitter och väntar på att mamma ska ropa att maten är klar, fast det lär nog dröja ett tag eftersom hon inte ens hade börjat, jaja.
Ikväll ska jag nog göra engelska läxan som var tills igår, sen ska jag fortsätta läsa twilight som jag har blivit smått kär i, precis som typ alla andra tjejer i princip.

Jag pallar inte fixa en header oså, iallafall inte nu, mest för att jag inte har ngt bra program så jag kan inte fixa en bra, också för att jag inte orkar, hehe.

Puss nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaay, ja hatar dig -.- vill också vara ledig.. GE MIG LEDIGT

2009-03-18 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0