ANNA IN DA HAUS

SHO KATTEER
Jennifer är fucking lat - ingen nyhet dock - och orkar inte blogga. Men det är lugnt, I can do it. Anyways, hon har varit i skolan idag, varit på museum och när hon kom hem så blev det mys med varm choklad. Men enough about jennifer eftersom hon är LAME (hehe skoja bara älskling). Idag var jag i skolan och aa, efter skolan plugga jag sen åkte hem och träffade mah babyboo. IKVÄLL ÄR DET GREYS ANATOMY, gissa huur mycket jag längtar. Jag SUGER på att blogga - anledningen till VARFÖR jag inte gör det, haha - så jag rundar väl av här. Btw, jcb vi borde ses snart. (jag är 1337 på bloggar, så JA jag kan länka, moahaha!)

live right n' peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0