back

okej, jag har märkt att de flesta av mina rubriker nuförtiden säger att jag är back - jag är sämst på att blogga.
Men som min kompis skrev igår så är jag lat och inte orkar blogga - fail jag är asså.
Menmen, ska försöööka blogga lite mer faktiskt!


Idag då, Hade i pricip workshops hela dan - fick absolut ingenting gjort! Jag är så duktig känner jag!
men enough about school, för ärligt talat så är det tråkigt. Träffade annisen idag, det var mys! Vi drog till nya lilje holms torget och köpte lite hårgrejer till mig, asfint där ju! Måste gå dit mer och utforska när jag får pengar... Sen drog vi tillbaka till min skola o satt och snackade med Fary typ hela eftermiddan, roligtroligt!

är galet taggad inför imrn, ska träffa my&anton plus typ dom andra som vi jobbade med i fredags o chilla lite, kommer bli galet najs asså! Men innan det så ska jag till gymnasiemässan med My och hjälpa henne att välja skola! Älskar gymnasiemässan, iallafall när jag var där för två år sen, det var så roligt! Gå runt o kolla o snacka med alla olika skolor, roligt faktiskt! Det är nästan så att jag vill börja om igen, välja en annan skola och annan linje, men palla gå om två år bara för att byta linje, haha, aldrig! Har väntat länge nog på studenten redan, tänker inte vänta ytterliggare två år!

Just nu sitter jag och ska snart gå ut med hunden och lyssnar på EMDs julskiva som mamma kom hem med idag, haha, fett konstigt och höra dom sjunga på svenska, haha!

http://www.mynewsdesk.com/files/adf824c337263417503d8410571d8f76/resources/ResourceWebImage/thumbnails/emd_jul_large.jpg


Måste ta o pallra mig ut i regnet med hunden min nu, suck. Det är mycket man måste tåla som hundägare!



bye, love!

Kommentarer
Postat av: Freja

still like them? ;)

2009-11-21 @ 20:05:44
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0