dags igen

Inte orkat blogga dom senaste dagarna,menmen. Försökte få annis och blogga åt mig igår men det gick inge vidare alltså, haha.


Hursomhelst har det inte hänt speciellt mycket dom senaste dagarna värt att nämna, så vi skippar det.
Åkte hem 12 idag från skolan, hade bara ws så jag fick jobba hemma istället, najs! Tanken var att jag skulle nästan ha läst ut min bok idag, men icke sa nicke, när jag skulle läsa läste jag några kapitel och sen råkade jag somna, haha, känns bra!

Imrn ska jag jobba faktiskt! Ska för en gångs skull göra något vettigt på en fredagskväll, haha! Men ska stå med några kompisar uppe i cafét vid ishallen, får 300 spänn fört, kännns bra med tanke på att jag är fullkomligt luspank!
Ska jobba till typ 10 och sen ska jag hem och vara trevlig och social med min Farbror och hans Fru som kommer hit ända från Lidköping!

En del av min fina släkt, Pappa, Min farbror Arne, hans fru Gunilla, jag och lillasyster!

Btw, så saknar jag tjocktröjan jag har där grymt mycket, måste ta tillbaka den från linnéa, i helgen kanske,. hm, vi får se.


Ska också ta den jävla sprutan imrn mot svinsjukan. Brukar inte tycka det är nån big deal att ta sprutor men med tanke på att man får värsta biverkningarna av denhär så börjar jag bli lite nervös... Men det ska nog gå bra, syrran och mamma tog den förra veckan och det hände inget jättespeciellt med dom så jag ska nog klara mig, okej great.

Måste sätta igång att läsa igen nu, blä, jag orkar inte, men måste. Aya, bara att sätta igång, byeee!

bye, love
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0