Economy isn't my thing

Ekonomi suger.
Förstår knappt hälften och jag har prov imorgon, inte bra. Har aldrig fattat ekonomi, hade sktisvårt för det redan i nian. Men efter det här så slipper jag ekonomin, hoppas jag.

Idag var första dan efter lovet, rätt bra dag faktiskt. Iallafall lunchrasten då jag satt med Salem och Banafsheh och kolla på när dom dansade Michael Jacksons danser till två olika låtar. Banafsheh var skitduktig, kunde dom typ utantill! Jag ska försöka få dom att gå med på att göra en video när dom båda kan de o lägga på musik, skulle va så jävla coolt!
Ska föresten se den filmen på onsdag med Linnea och någon av hennes kompisar, ska faktiskt bli riktigt kul! Har aldrig riktigt lyssnat på hans musik sådär men nu när han har uppmärksammats så mycket i radio så har jag faktiskt börjat gilla hans musik. Ska bli skitroligt, alla säger att den är skitbra så jag hoppas på de! Någon som har sett den eller?

http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/1uisjackson.musicblogg.se/images/gd/1253713074/This-Is-It.jpg




Ja men borde kanske fortsätta med min Ekonomi nu, hoppas jag förstår lite bättre nudå!

byee, love!

Kommentarer
Postat av: jossis

SV: haha, vi får ses någon dag så jag kan förklara! (Y)

2009-11-02 @ 23:26:44
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0