Life after you

 

Sitter och lyssnar på daughtry just nu, älskar dom, helt underbara låtar.

 

 

Hursomhelst, har inte pallat blogga på typ skitlänge, menmen, har varit skit lat vad det gäller allt denhär veckan, i synnerhet skolarbetet. Ligger ganska efter just nu känner jag och det är för att jag är så jävla skoltrött så det finns inte. Blir alltid det såhär i slutet av terminen, då vi har som mest att göra också, perfekt liksom, suck.

Men ska försöka jobba den här veckan så jag kan gå ut på fredag och känna att jag inte har massa försenade arbeten som ska in, hoppashoppas.

 

Dom senaste dagarna har jag inte gjort mycket asså, chillat hemma typ. Men idag var jag på bio med mina tvillingar! Nämligen Jessica & Linnéa! Vi var och såg nya twilight filmen. Asså, sjukt bra den var! Den första var dock bättre, för här kändes många scener väldigt inövade bara. Men filmen var ändå otroligt bra, satt och skakade och ville skrika hela filmen så som jag alltid gör till filmer, kollar jag hemma så brukar jag sitta och skrika åt tvn för att jag själv vet vad som kommer hända och jag vill väl på nått sätt varna dom i filmen, haha. Men medans mina kompisar satt helt lugna så satt jag och skakade somsagt, så jävla spännande! Men den här filmen hade verkligen allt! Jag skrattade, jag grät(nästan) och jag satt som på nålar utav spänning! Verkligen sevärd!

 

Men nu är jag sktitrött, men jag ska nog ändå sitta uppe ett tag till för att få sova länge imrn, hehe.

Men ska fortsätta att lyssna på daughtry nu, yesyes.
byeeeeeeeeeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0