nostalgitripp

sitter just nu framför den gamla datan som bara syrran använder nuförtiden. Sitter och lyssnar igenom gammal musik som jag lyssnade på för 3 år sen typ, haha, det är ganska roligt! På denhär datan har jag också alla bilder jag tagit sen jag var 13 typ, haha, jättekul att sitta och kolla igenom! Hade tänkt att langa upp några bilder här på bloggen nu, se om ni känner igen mig (;


 

2004, haha, shit vad liten!

Mars 2006. Lägg märke till darin affischerna i bakrunden xD


Maj 2006


April 2007

Maj 2007




sum 07, jag skäms.



September 2007

Oktober 2007, saknar mitt hår lite där..


December 2007



Januari 2008, här hade jag äntligen lärt mig att sminka mig verkar det som...



Mars 2008



Sum 08, jag älskar mitt hår på denhär bilden, give it to me.


Asså herregud, känner knappt igen mig själv på vissa bilder! Har kommit underfunn med att jag hade typ 6 olika stilar genom hela 2007, haha, rätt roligt faktiskt!
Men here you have it, jag genom åren!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns bara en sak att säga till första bilden!! VILL VARA TUFF!! :P men jennifer du lyckades inte så bra på den tiden precis som nu :);)

2009-11-30 @ 22:19:00
Postat av: Freja

sv: harkel. Du fattar väl att när man tar vaccinet så får man lite svinis i sig xD Annars är det ju helt onödigt ;)

2009-12-01 @ 19:02:20
URL: http://influenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0