plugg på g

Helluu!
Ikväll måste jag faktiskt plugga, blev inte mycket av det igår inte, menmen, ska försöka ta igen det idag.

Efter skolan idag drog jag först till Linneas skola, satt och gjorde hennes Matte typ, haha, borde kanske göra min egen med tanke på att har prov nästa vecka och det är inte mycket jag förstår direkt, menmen, det löser sig. Sen drog vi till stan och hämtade ut biljetterna till filmen imorrn.

En rolig grej som hände idag var när jag och linnea satt på tunnelbanan hem och jag satt och snackade om ett ställe jag åt på i London som heter upper crust. Och då satt vi och diskuterade hurvida det fanns i stockholm eller inte men då helt plötsligt säger tjejen som sitter på andra sidan gången om oss att det finns i t-centralen! Jag blev så himla glad verkligen för maten där är helt underbar.
Det man äter där är baugetter med pålägg typ, men det är inte vanliga och torra ica mackor inte, nej! Utan dom är otroligt färska och dom får en ost&skink macka att smaka som värsta gourmet mackan! Dehär stället kan jag verkligen rekomendera till alla, det är dock ganska dyrt, en macka kostar ca 70 spänn men mackorna är stora,mättande och extremt goda så dom är värda vartenda öre!

Nu kom mamma med en asfet bok till mig som jag tydligen hade beställt på biblitoeket för några veckor sen, Älskade syster heter den. Jag skulle så hemskt gärna vilja läsa boken men problemet är bara att jag har tre andra böcker att läsa och alla på tre olika språk. Och en sånhär tjock bok, den är 650 sidor lång, lär ta mig ett år att läsa, seriöst. Jag klarade inte ens av att läsa tvilight för att jag tyckte att dom var för långa,haha!
Men ska börja med denhär så fort jag har läst ut nån av böckerna jag redan håller på med, man kan ju låna om boken annars hoppas jag.

Yes, men nu måste jag göra min historia läxa, iallafall börja.

byebye, love!

Kommentarer
Postat av: adam

tråkigt med plugg



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-03 @ 21:25:57
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: jossis

SV: haha, fett synd.. xD

2009-11-03 @ 23:02:15
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0