sunday

söndag igen då, känns som det var igår det var söndag sist...

http://blogg.passagen.se/historiebloggen/resource/Farsdag.jpg



Va inte inne på datan överhuvudtaget igår, därav inget bloggande.
Men min dag i korthet igår var som så att jag åkte in till vällingby med Linnéa för att försöka hitta något att köpa till far min, för ni har väl inte glömt bort att det är fars dag idag?

När vi sen åkte hem träffade vi på Jossan i bromma, min söta lilla flicka, henne har jag inte sett på år och dar känns det som! Det var väldigt kul att få träffa henne o bha snacka skit medan vi stod och väntade på bussen, som förövrigt var extremt seg så vi fick stå och vänta i en halvtimme på att bussen skulle komma, mindre kul.
Hursomhelst åkte jag bara hem och åt för att sen åka ut till Linnéa på gällstaö, vi kollade på tv & film & åt kladdkaka! Måste bara säga att den nya kladdkakan från Ekströms är underbart god, kööp den!



Igår hann jag också med att slå in julklappar! Yes, ni hörde rätt, jag är extremt tidigt ute iår med mina julklappar. Men jag köpte alla i England eftersom jag ändå hade pengar liksom. Känns jävligt skönt att ha det klart redan!

Idag måste jag läsa, har fortfarande tre böcker att läsa, fuckno liksom. Menmen, bara att kämpa på!

Ska strax käka så nu ska jag ta och ta på mig lite ordentliga kläder, sitter fortfarande i pyjamas, haha!

byebye, love!

Kommentarer
Postat av: Myh

sv; haha dollyblond.se xD sjuukt!

2009-11-08 @ 15:48:59
URL: http://myhlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0