sundays are a bitch

Söndag igen då, känns inte helt okej. Det här lovet har gått så jävla fort på något sätt, även fast tiden i England kändes som en evighet men nu känns det som att jag har haft två dagars lov.
Borde läsa just nu, har tre böcker att läsa, alla på tre olika språk, inte helt okej. Men jag pallar fan inte, spanskan skiter jag fullständigt i, den gör jag när jag har tid, vilket jag inte har just nu, måste fokusera på de andra ämnena.

Men ska väl försöka läsa lite i Engelska boken nu innan jag ska kolla på repriserna av veckans tv-serier som jag missat på femman.

Eller så passar jag på att skriva om England? Har faktiskt laddat upp bilderna nu, blev bättre än vad jag först hade trott faktiskt, haha. Satsar nog på det sistnämnda, lat som jag är liksom, höhö.

Bloggade aldrig igår, det hanns inte med(orkade inte, höh)
Men igår gjorde jag typ inget på dan, tog det lugnt hemma men sen drog jag till Hagsätra och träffade annis och hennes kompisar. Vi lallade omkring i Hagsätra ett tag men sen drog vi in till stan och träffade annas kompis som vi sedan tog med oss hem till anna och kollade på skräckis efterssom det var halloween och allt. Dock var filmen typ sämst, läskig och äcklig men sämst, haha. Kommer inte ens ihåg vad den hette, haha.
Åkte hem runt halv 12, fast var inte hemma förens ett med tanke på att sl är fuckat så jag fick vänta i bromma i en halvtimma för att tåget inte kom så jag missade bussen, fuck vad kallt det är! Jag vill tillbaka till Englands 20 gradiga värme, åh vad jag saknar!

Ska fixa lite med bilderna från England nu så jag kan ladda upp dom här snart, yess.

bye, love!

Kommentarer
Postat av: adam

jag hatar söndagar



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-11-01 @ 22:31:10
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: jossis

SV; är du knäpp eller? klart det inte är xD

2009-11-01 @ 23:25:54
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0