Take me back to Vegas...

hej igen!
Inte bloggat på ett tag nu, sen i torsdags närmare bestämt. Menmen, har inte orkar, jobbade i fredags, och var sjuk i princip resten av helgen, lagom roligt.

Hursomhelst är jag tillbaka igen, dock sitter jag och smått pluggar lite men jag bestämde mig för att ta en paus!

Sitter och gör mitt datakunskap arbete i powerpoint, man ska typ göra en powerpoint presentation om i princip vad man vill. Jag valde underbara Las vegas. För er som inte vet så var jag där i våras tillsammans med far min, och det var det bästa jag gjort i hela mitt liv! Sitter och kollar på bilder därifrån och letar upp nya grejer att ha med, och jag sitter nästan här och gråter för att jag vill tillbaka så! En helt otroligt häftig stad verkligen, älskar den. Vill verkligen att pappa ska lägga ett till jobb där så jag kan få åka tillbaka! ååh vad jag vill, ska nog tjata lite mera på pappa nu, hehe...


Eifel tower at night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0