this is how you remind me

Sitter och ska försöka komma igång med pluggandet, som jag egentligen borde ha börjat med för flera timmar sen, men så går det när man är trött&lat!

Har precis käkat, beställde mat från thaien nere i centrum, aasgod mat där asso! Älskar thaimat, försöker övertala mamma att vi ska åka ner till thailand någongång, går inte jättebra, menmen.

Ska nu försöka få klart min powerpoint presentation som ska vara inne imorgon, har gjort halva och börjar få slut på grejer att skriva om... Men jag kommer nog på något!



Nickelback - This is how you remind me - underbar låt.


Kommentarer
Postat av: MEGAFANNNNN

FÖLJ MED MIG, jag kmr hinna döda dig utav min charmighet innan du kommer tillbaka, MEN TOTALLY WORTH IT? hehe.. <3

2009-11-23 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0