to hell with it

Försöker läsa. det går inte, jag dör.


galet tråkig bok, 1984 av George Orwell, hemsk bok. Jag vill inte läsa, jag kan inte läsa, det går inte att läsa, jag vägrar.

To hell with it.



Om en halvtimme börjar oth, taggad!! Något att se framemot, och sen efter det är det gossipgirl, åh vad jag älskar söndagskvällar mellan 6&8,(resten av dagen är bara tråkig)

skaa väl läsa några sidor till nu, men sen efter oth&gg ska jag leta upp filmen på youtube, haha, vad skulle vi uttråkade studenter, som är fast vid tråkiga böcker, göra utan filmer?


Jag har två lagförslag som jag kom på i detta nu, antingen borde de vara lag på att man inte får skriva tråkiga böcker,(kom dock på att alla kanske inte tycker att samma sak är tråkig, så vi stryker den...hehe) och mitt andra är att inga lärare ska få tvinga sina elever att läsa böcker, utan alla elever ska få rätten att läsa vilka böcker dom vill!(hehe, vem gillar't?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0