Äntligen klar!

Efter att ha suttit och pluggat hela eftermiddagen och kvällen är jag Äntligen klar!  Har skrivit två artiklar, orkade inte skriva den andra för jag vet knappt vad det är och jag hinner inte heller. Får väl försöka få MVG på alla andra uppgifter under året så kanske jag kan få MVG i slutbetyg iallafall.

Sitter just nu och snackar med en kompis på msn och lyssnar, fortfarande, på Joshua Radin. Underbart bra musik verkligen, älskar honom.

Men nu ska jag väl börja röra mig mot sängen så jag får iallafall lite sömn. Imorgon är det en lång dag, slutar halv 5, sucks! Men får förmodligen tillbaka mitt data-prov som jag gjorde förra veckan, jag tror jag fick MVG på det, min lärare hade sagt det till min mentor, så det är najs! Kommer nog också få tillbaka spanska provet som jag nästan vet att jag fick IG på, usch, spanska är inte mitt starkaste ämne verkigen.

Jaja, ska gå o lägga mig nu, skriver väl imorn när jag kommer hem från skolan, yesyes, byyee!


pöss, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0