Bowling

Nu är jag hemma igen!


Jag träffade upp Anton, Freppa & Mathias i Hötorget vid 5 typ, vi gick till hötorgshallarna och käkade o snackade typ, sen rörde vi oss mot Mariatorget där vi skulle bowla, och vi mötte upp alla de andra också och sen bowlade vi liksom. Att bowla var faktiskt rätt kul, jag kom inte sist iallafall! Det tyckte jag var ganska starkt jobbat, dock skiljde det ca 100 poäng mellan mig och den som kom innan mig, haha!

Hemvägen var väldigt rolig den med, åkte med Anton,Freppa & Mathias hem, vi satt och garvade och snackade om allt hela resen, satt och snackade gamla minnen med Anton bla, haha, mycket finns det att säga asså!

Nu är jag hemma och sitter och snackar med Tobbzz på msn och lyssnar på musik, roligtroligt.

Ida som blev ledsen för att hon missade och Anton står och pratar med väggen, haha!

 

 

Faktiskt läskig bild, Anton och Freppa.

 

Coola pojkar. Mathias och Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0