Cecilia Frode vs Petra Mede

Jag kan inte säga nog hur löjlig jag tycker att Cecilia Frode var på roast igår. Verkligen helt otroligt dålig, går verkligen inte att beskriva, men ni som såg på Roast igår förstår nog vad jag menar. Om ni inte såg det igår, klicka på länken och se hela! Det jag pratar om kommer efter ca 25 minuter.

Cecilia står ju bland annat och pratar om hur dåliga komiker är på att artikulera,hur dom söker innehållslösa skratt från publiken och att när publiken skrattar så är det inte för att dom har kul, utan för att dom är rädda för det som sägs, haha, hela panelen skrattar och håller med att dom är rädda för vad som sägs just nu och att dom skrattar av obehag och David Batra kommenterar med "Det ska gudarna veta!" men sedan går hon över med ett "och så var det med det" och pratar om hur hon inte tycker att sex-eller kiss&bajs-skämt är roliga och att Petra Mede var en dålig komiker för att hon skämtade om just det i förra veckans roast.
Alltså, helt otroligt.
Men sen när det är Petras Tur att roasta börjar hon genast skämta om att Cecilia behöver bajsa och bli rövknullad för att släppa lös, men det bästa är ju i slutet när Petra går ifrån manus och säger att hon kanske skämtar om snusk men leverar hennes skämt så jävla mycket bättre än Cecilia Frode.

Haha, alltså verkligen asroligt, det blev tydligen värsta bråket mellan dom här två efter sändning också.
Cecilia ska inte vara på scen och leka komiker! Hon är ju skådespelerska men jag har aldrig sett henne spela men jag kan slå vad om att hon är lika dålig på att skådespela som hon är på att agera komiker, om det ens är möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0