fredagsmyyyyys!

Äntligen Fredag!

Har inte vi alla längtat efter denna dag under hela veckan?

Det blir typ varannan dag jag bloggar nuförtiden, men blogg.se har varit så jävla seg så jag orkade verkligen inte igår, hatar när saker är segt, usch.

Igår efter skolan var jag i stan med My, vi lallade omkring lite, hittade en tröja & ett par jeans som jag jättegärna ville köpa men jag måste spara tills jag ska shoppa med Anton i london! Usch, kommer inte få shoppa på heela två veckor, kommer inte klara av detta! Jag älskar att shoppa, och när jag väl är inne i stan så måste jag nästan köpa något.
Hursomhelst, vi lallade omkring stan i väntan på att vi skulle träffa en tjej som skulle köpa en jacka av My. Tog 4 timmar för henne att komma till oss för hon var så jävla seg, och sen när hon väl kom så skulle hon inte ens ha den?! Sjukt dålig stil faktiskt, vi hade väntat i somsagt 4 timmar på någon som inte ens skulle ha jackan. Hade det varit jag så hade jag köpt den bara för att va snäll liksom, man kan ju alltid byta den liksom.

Idag hade vi en lektion och sen skulle vi gå runt hela årstaviken, vilket var nästan 8 km! asså fyfan, har aldrig haft så ont i mina ben som jag hade då, trappan till bron från tanto var oheeerregud så jobbig, shit asså.
Men vi klarade det! På bara 1 timme & 20 minuter faktiskt, riktigt bra jobbat för att vara oss, haha!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är galet trött så ska bara vara hemma med Familjen och kolla idol o käka chirre med dirre, som Frida så snyggt säger, haha!


Fredagsmys - OLW sången

 

Har suttit och lyssnat på den här låten hela kvällen, dagen till ära liksom, haha! Har alltid hatat den men ju mer jag lyssnar ju mer gillar jag den. Nu finns den tom. på spotify!


Kommentarer
Postat av: jossis

Hahha, ja tog fram OLW chipsen förut idag, sprang fram till morsan och körde den här xD

2009-10-09 @ 23:55:23
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/
Postat av: MARIA

svar: Jag är hyffffffsat bra i engelska ;D haha. synd.. jag bor i Västerås.. så jag tror jag ska välja en skola här, men får tänka på sam-sam linjen ;)

2009-10-10 @ 00:23:13
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0