godmorgon

Godmorgon!

Sitter fortfarande i bara pyjamas, har inte orkat klä på mig, undrar om jag kommer orka det överhuvudtaget idag, tveksamt, haha!

Idag måste jag plugga, jag måste skriva 1½ tidningsartikel på Engelska och en Editorial(?!) Vet inte ens vad det är, funderar på att skippa den då eftersom det inte är något krav såvida man inte vill få VG/MVG, vilket jag dock vill, men jag är som vanligt ute alldeles försent för att kunna göra den bra, så vi får se. Ska försöka få pappa att hjälpa till att göra en Framsida till våran tidning, det ska nog inte vara några problem, annars löser vi det, jadå.

Sitter här och lyssnar på Pink, älskar hennes musik, bästa.



I don't belive you - Pink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0