godmorgon

Godmorgon!

eller ah, så mycket tll morgon är det iochförsig inte längre men whatevver. Jag sitter hursomhelst fortfarande i sängen och kollar på simpsons. Inte jätte roligt direkt men finns inte så mycket annat att kolla på.
Idag har jag så jävla träningsvärk! Det var riktigt kämpigt att gå upp ur sängen imorse, haha!

Idag ska jag typ hem till frida o vara lite social med henne, länge sen nu jag var där ute på Adelsö så de ska bli kulkul! Ingen aning om vad vi ska göra men det brukar lösa sig.

Ska fortsätta att kolla på simpsons och kolla runt lite på facebook o grejer,yesyes.


byee,puss!



Kommentarer
Postat av: sanmdra

jag tkr din nya design är snygg :D hihi

2009-10-03 @ 13:05:16
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0