Header!

Som ni ser har jag nu fixat en header! Inte jätte avancerad direkt och lite för bred menmen, skitsamma!

Idag hade jag ju först vanlig skola, orkar inte skriva så mycket om det utan det va helt okej, hade gympa bara som var lite jobbigt menmen.

Stannade kvar o jobbade matte till kvart i 4, även fast vi slutade halv. På vägen hem träffade jag Linnéa i bromma och då bestämde vi oss för att träffas o kolla idol ikväll. Ska strax kolla när bussarna går.

Förut var frida & tobbzz här en kortis, längesen jag såg dom så de va kuul!

Nu ska jag somsagt kolla bussar o se när jag åker, kanske langar ett inlägg innan om bussen går om en halvtimme typ.

Yesyes, bye, puss!

Kommentarer
Postat av: myh

lätt att vi gör!

VI drar ner dit över nån helg eller nånting nästa sommar!;)

2009-10-03 @ 07:34:42
URL: http://miinsta.blogg.se/
Postat av: ^*Frida*^

visst är dets vårt att få rätt storlek på headern? :O

2009-10-03 @ 10:17:22
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0