Hemma igen!

Ja nu var man hemma i kalla sverige igen då. Har haft det skitbra hela veckan, det var 20 grader varmt i England,(!!) så jävla underbart. Lite skillnad från här i Sverige där det nästan är minusgrader.

Veckan i korthet har bestått av att Shoppa, spelat wii med Anton och hans lillebrorsa kalle och shoppat ännu mera. Jag åkte dit med en halv resväska med kläder, kom hem med två hela fyllda till max typ, haha!

Men orkar inte skriva om resan nu, kommer ladda upp alla bilder imrn också så då kan jag lika gärna börja skriva om resan då.

Just nu sitter jag och käkar chips med dipp och lyssnar på Mika! Så jävla mysigt, har suttit först i en bil i 2½ timme och en i ett flygplan i två timmar, fick gå upp halv 7 imorse,kämpigt nu när man är van vid att få sova hur länge man vill, så nu är jag faktiskt rätt trött. Har också dragit på mig en förkylning, lagom roligt, menmen, det är väl det som man får förvänta sig när man umgås med en 6-åring i en vecka, haha.

Men nu ska jag fortsätta att bara ta det lite lugnt, skriver kanske mer sen.

puss, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0