Nyckeln till Frihet.

Hello igen!

Orkade inte blogga igår, var så galet trött att jag helt enkelt inte pallade.

Dagen i Vallentuna igår var extremt tråkig, vi var inte ens i vallentuna utan vi var nånstans i skogen utanför - det sög. Vi gick typ 7 km i lera och kohagar - inte det roligaste.

När jag kom hem pluggade jag spanska och kollade på idol, greys och fråga olle.
Idol var det ju killarnas tur att sjunga, och jag blev helt förälskad i Rasmus - så jävla söt. För att inte tala om Rabih och Erik. Helt underbara alla tre, men tyvärr så hänger ju Rasmus löst, hoppas verkligen att han inte åker ut.

Greys var ju så jävla hemskt, att george dog förstör nästan hela serien. Kommer sakna hans gulliga ansikte och hans ankgång. Var jag ensam om att tycka att han gick som en anka? haha, de går inte riktigt att förklara, men finns det någon som vet vad jag menar?

Sen var det fråga olle dokumentären. Hahaha, så jävla roligt, dom hade onani maraton. Rooligaste, jag och anna satt och kommenterade på msn i vanlig ordning, dog av garv, också i vanlig ordning.


Idag var jag ledig så jag passade på att kolla på filmen jag skulle se i svenskan till essän jag måste skriva senare. Filmen var ingen mindre än Nyckeln till frihet. Underbar film, suverän, världsbäst, klockren - ska jag fortsätta? Otroligt sevärd, om ni får chansen att se den, ta den! Verkligen ett måste se.

Nu sitter jag och pratar med Tobbzz i tele, alltid lika roligt. Han håller på o jobbar och jag ska strax fortsätta att tänka ut svar på frågorna som jag ska ha svarat på tills på torsdag. Fast det blir nog inte förens ikväll som jag gör de för då ska jag sitta och diskutera frågorna med Pappa.
Ska också försöka hinna med att jobba lite matte ikväll, men vi får väl se om jag hinner med det.

Nu ska jag fortsätta att vara lite social med barnrumpan Tobbzz, han klagar på mig för att jag pratade bebisspråk med min katt genom att prata bebisspråk tillbaka till mig och härma allt jag säger. Moget? Haha, menmen, han är ju som han är (:

Byebye, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0