old times.

Träffade ju då frida idag, vi hade askul! Båda hade värsta träningsvärken så vi båda stapplade fam som om vi hette agda o va 95 bast liksom., haha, så jävla roligt! Kvällen var rätt händeslelös, men vi lyckas alltid ha lika roligt iallafall, det är det jag och Frida gör bäst liksom!
Senare kom Tobbzz också fast han satt o spelade tvspel hela kvällen så han var inte jäätterolig precis, haha, men skitsamma.

Kom hem för typ en halvtimme sen och nyss hörde jag värsta smällen utanför mitt hus, ingen aning om vad det var, men inte fan var det en raket iallafall! Får kolla på lokalnyheterna imorgon o se om de va ngt som hände.

Imorgon är det kanelbullens dag! Det har ni väl inte glömt bort?
Jag hade tänkt att baka bullar, men det var också prat om att jag skulle träffa Freja o ta en fika men hon ville ses så jävla tidigt så ja vetefan.

Ska hursomhelst gå o lägga mig nu, skriver säkert imrn, godnatt!

http://miumiu.blogg.se/images/2007/vrtb_pd_kanelbullar_lyrical_1151347685_1191530862_3662551.jpg

Är jag ensam om att älska kanelbullar?


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: åh, tack söta du!



Förlåt för sånt sent svar! Men lite krångel med bloggen på senaste tiden.. hur har veckan varit? ^,^ KRAMAR PÅ DIG SÖTNOS! :)

2009-10-04 @ 10:32:09
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0