One of those days

Söndag, söndagsångest till tusen. Vill verkligen inte plugga, och jag hatar att jag verkligen måste, jag vill inte, jag vill kolla på film. Känner mig så underbart och jobbigt sugen på att kolla film.
Att bara få kura ihop i soffan och släcka alla lampor och tända lite ljus och bara glömma bort omvärlden, att bara glömma bort allt svek som jag känner just nu, all irritation över vänner som jag trodde var just det, vänner, men som visade sig vara något helt annat.
Mitt nya lite för tidiga(
för sena?) nyårslöfte är att inte slösa tid och ork på människor som inte bryr sig om att göra samma sak tillbaka, utan att lägga den här tiden på de vänner som faktiskt bryr sig om hur jag mår och hur jag känner angående allting som händer hela tiden.

Vänner är nog det bästa jag vet, vänskap är ett underbart fint ord. Det gör någonstans i mig ont att jag måste gå vidare och släppa taget om vissa av mina vänner som har betytt så mycket för mig under hemskt många år, men om det inte blir någon skillnad så känner jag att jag måste.



Joshua Radin - A friend like you


Kommentarer
Postat av: myh

sv; kolla när du är i england! Men tror ändå mdom ligger på runt 3-4 tusen där :/ <333

2009-10-18 @ 18:07:46
URL: http://miinsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0