plugg dag...

Godmorgon!

eller ah, klockan är iof ett men jag sitter fortfarande i sängen med bara pyjamas, på söndagar är det OK!

Sitter och väntar på mat, ryktades om köttbullar, hopaps det blir makaroner till, hihi,!

Idag ska jag plugga! Jag måste, har två prov imorgon och jag känner redan nu att båda kommer gå åt heelvete! Men mest spanskan, datakunskap är inte jättesvårt, men ändå inte lika lätt som jag först trodde att det skulle vara.

Spanska är inte riktigt min grej, har aldrig varit! Började ju med att vi fick nya spanska lärare varje år då jag gick i tappen. I nian hade vi 3 spanska lärare på ett år, haha, så duktiga vår klass var. Den första vi hade tröttnade på oss efter bara en halv termin, haha! Sen fick vi tillbaka vår gamla lärare och sen efter julen i nian fick vi en ny. Vi döpte honom till hitler,haha! Man fick inte göra någonting, man fick inte ha fötterna på stolen för att "drottningen kanske kommer och vill sätta sig där!"? Ehm, ja. Det var vad han sa iallafall, tyckte det var hysteriskt roligt, haha! Men av han fick jag på något mirakulöst sätt VG i spanska, helt otroligt.

Jaja, nu ska jag nog gå upp o kolla hur det går för pappa med maten, hihi. Byebye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ledsen, men du har fel. Den försvann faktiskt, haha! ;) Jag är extremt lycklig över det!

Föresten så ja, jag börjar bli gammal...

2009-10-11 @ 23:24:18
Postat av: jossis

//jossan

2009-10-11 @ 23:24:30
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/
Postat av: Kostas

Jennifer, kan du adda mig på msn? Måste snacka med dig angående Myh. (Dvs. om du är bra kompis med henne, feel free to adda mig - måste snacka med dig om ett par saker).



Har skrivit min e-post på detta e-postadress fältet, men har ingen aning om det visas för dig. Här är den iaf. [email protected]

2009-10-12 @ 10:36:27
Postat av: robin hood

OM DESIGNUTLOTTNINGEN:

Tyvärr gick du inte vidare till finalen då man hade en chans att vinna en proffs gjord design av mig och att gå före hela beställningskön, tyvär!

Men hoppet är inte ute!

Man kan fortfarande hjälpa till att rösta fram den du tycker ska vinna ( inlägget finns på bloggen, där man röstar)

Och du kan SJÄLVKLART beställa en design av mig helt graits osv, och lycka till om du skulle vara med i en annan tävling/utlottning på min blogg!

Ha det bra.

2009-10-12 @ 12:31:39
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: sandra

JENNIFER?

VART ÄR UPPDATERINGEN?

2009-10-15 @ 17:00:04
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0