taking the stage

Har precis ätit mammas goda mat nu, västerbottenspaj med rökt lax, mums!

Sitter och dricker sprite, käkar godis och kollar på taking the stage. Har aldrig sett det förut men redan efter 5 minuter är jag hooked. Kanske går in på mtvs hemsida senare och kollar på gamla avsnitt så jag fattar lite bättre vad det är som händer. Ska kanske kolla på dirty dancing eller the apprentice ikväll också, fick dom av Linnéa förra helgen. Ikväll blir det bara att vara hemma, känns väldigt skönt faktiskt, är väldigt trött sen igår och min hjärna snurrar runt av tankar. Behöver verkligen bara vara hemma den här helgen, så det är precis det jag ska göra också.

Ska fortsätta kolla på taking the stage nu, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0