tillbaka igen.

Hej igen! Har varit borta i typ en vecka nu men nu är jag tillbaka!
Har varit sjuk och hat haft massa plugg att oroa mig över, har inte haft tid/orkat att blogga, men idag när jag loggade in hade jag en arg kommentar från Sandra som undrade vart uppdateringen var, och ja, här är jag nu.

I veckan har det inte hänt något roligt alls, har haft tonvis med arbete att göra och o torsdags, eller snarare onsdags kväll, orkade jag inte mer och gick och blev sjuk. Var allmänt seg och hade mega ont i huvudet, men nu vägrar jag vara sjuk längre med tanke på att jag faktiskt har planer inför kvällen.

Ikväll ska jag dra in till St:Eriksplan och bowla med Anton,Freppa mfl.
Det blir nog kul, jag brukar hata att bowla för dom jag bowlar med är alltid så jävla mycket bättre än mig så då blir det inge kul. Dålig förlorare - svar ja! Hatar att förlora, eller snarare så hatar jag att känna mig sämre än andra. Men vi ska vara typ 7 pers som ska bowla, om jag förstått det rätt, känner 2 av dom och resten är kompisar till Anton typ. En av dom som skulle med hade tydligen aldrig bowlat förut, så det känns bra, då har jag liite försprång, såvida inte hon visar sig vara värsta naturbegåvningen, DÅ blir jag sur!

Vi ska bowla, käka kinderägg, bråka om vem som får alla leksaker och komma överens om vart vi ska äta. Kampen om vem som ska få leksakerna har jag redan planerat att vinna, utan tvekan.

Jag kan vara oerhört barnslig och hyper när jag är med vissa personer, Anton är en av dom. Vi har känt varandra sen vi var två år, vi bodde grannar så vi träffades väl på lekplatsen kanske, kommer ärligt inte ihåg. Men hursomhelst så var vi oskiljaktiga när vi var små. Vi två har varit med om oerhört mycket vilket är jävligt roligt.
Det är ju även han som jag ska åka till England med på höstlovet. Om mindre än 5 dagar åker vi, taggad till tusen!

Men nu ska jag kolla om mamma har varit och handlat än så jag kan få börja fixa mat. Borde plugga idag också, vilket jag varken kommer orka eller hinna med, men vi får väl se.

http://thisisannica.blogg.se/images/2008/tenpin-bowling_19468060.jpg



Kommentarer
Postat av: sandra

6 dagar för sen uppdatering.

vill du jag kommer till stockholm och spöar skiten ur dig eller? :D

hihi, i miss you!

2009-10-17 @ 13:35:32
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: Carolina

Med tanke på att alla är så duktiga att blogga om mode så kör jag på inredning idag. Kolla gärna in dagens inlägg och tipsa om egna sidor om du har någon favorit ♥

2009-10-17 @ 13:49:30
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0