Typisk måndag

Okej, nu är det slut!


Denna måndag var som de flesta andra måndagar, skolan var som vanligt, fick inte tillbaka spanska provet, men jag var inte direkt förvånad över det, menmen. Fick tillbaka dataprovet, fick alla rätt! Förvånad faktiskt, gissade på hälften av frågorna på det skriftliga, men jag lyckades få rätt iallafall, det kändes asbra!

Efter skolan åkte jag hem, träffade tobbzz, snackade med han en stund sen drog jag hem och käkade och sedan ut igen. Tog en prommis med My, satt och snackade på vår vanliga plats om det vanliga typ, allt och ingenting.
Älskar våra promenader, riktigt skönt att bara snacka om allt.

Men ska lägga mig nu, skriver väl imrn när kommer hem eller nåågot, aya, kände att det blev ett rätt ointressant inlägg, men whatevver, haha!

pöss, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0