återigen, plugg.

hellu, back again! Missed me?

Jag måste plugga! Jag måste göra klart min historia uppsats idag för den ska vara inne idag så jag måste mejla den till honom, snarast! Men har ca. en sida kvar att skriva och jag vet inte vad jag kan skriva mer. Hur har Birka påverkat sverige/världen/ekerö? Jag vet ärligt inte, har skrivit lite om det änslånge men vet fan inte vad jag ska skriva, borde ha frågat min lärare om hjälp känner jag, menmen, så går det när man är fail på högsta nivå.

Har jävligt mycket just nu, fast ändå inte liksom, allt ska vara inne om några veckor men det är stora grejer så jag måste börja snart!

Jaja, kom på att jag inte har berättat om vad Cirque du Soleil var för något. Det var som en circus typ, massvis med skithäftig akrobatik,mimik och dans! Riktigt coolt måste jag säga att det var! Om ni får tillfälle att se någon av deras shower så tycker jag verkligen att ni ska göra det! Det vore ju guld om ni lyckades ta er till Vegas och kolla där, då rekomenderar jag verkligen Love showen, underbart. Var ju på den i våras när jag var i Vegas och åhherregud vad jag längtar tillbaka! Saknar verkligen den staden, bästa resan jag någonsin gjort faktiskt, utan tvekan!

Jag känner att den här bloggen mest handlar om plugg, iallfall dom senaste dagarna, men det blir lätt så när det är det enda jag kan göra om dagarna. Inte jättekul när man slutar 20 i fem och sen komma hem vid 6 och börja plugga igen. inte jätte kul direkt. Men imorgon har jag halvdag och på onsdag är jag ledig! Galet skönt faktiskt!

Jag tänker langa upp en låt som jag blev helt kär i igår när jag såg på one tree hill, det är med ingen mindre än Nick Lachey! Har verkligen underskattat honom, han är grym! Blir lite småkär i honom när jag kollar på klippen, hehe..

btw. så är jag happy as hell idag, fråga mig inte varför, bara är så,hihi!


Kommentarer
Postat av: pelle

kul med historiauppsats! vad är den om?

2009-09-21 @ 20:09:39
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0