chill

TJA!

Den här dagen har varit galet chill, hade sovmorgon till 10, började med svenska och sen efter lunchen hade vi bara WS så vi satt bara i ett grupprum o chillade, fast jag gjorde faktiskt mina mål och nästan hela matteläxan, duuktig!

Sen slutade jag halv 4 och då mötte jag upp Frida och drog till donken och käkade chicken JR, <3 Våran kärlek, haha. Sen åkte vi vidare mot bromma, in på donken igen och köpte varsin glass, haha, fetton vi är!
Senare i bromma träffade vi Malin & Sara, snackade o hade oss lite med dom sen hade vi sällskap på bussen hem, både jag och frida var galet trötta och satt o garvade åt ingenting, älskar såna dagar, haha!

Sen kom jag hem, chillade framför datan och sen börjar nico snacka om att den gamla datan är helt paj, vilket den typ var, det blev typ svart hela tiden och tillslut började den pipa också! Vi trodde fan att den typ skulle sprängas!

Sen hittade jag en gammal skiva med bilder från den gamla datan, och gud vad gamla bilder! Bilder man glömt bort och bilder som man hade förträngt, haha! Det var väldigt roligt att kolla igenom dom asså!

Sen vare maat, mammas pizza! Asså mumma, godare mat finns typ inte, kärlek till mammas mat asså!

Nu tänker jag lägga upp lite av bilderna som jag hittade, check it out!

Jag på någon fest typ för 100 år sen, jag diggar det rosa håret asså!

 

Haha, the gang! Sexan fan, galet små!

Fr. Vänster - Cicci, Jenny, Jag, Björn och sen Emmeli.

 

Jag och Annisen, 2 år sen!

 

Det här måste varit typ i sexan eller något, gud asså!

 

Jossan och Jag, förra sommaren tror jag, eller om det var två somrar sen, något sånt. Jossan galet söt i sitt blonda hår, take it back honey!

 

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, kanske blir fler sen när jag hämtat resten från andra datan som förövrigt verkar funka igen.

Aya, bye for now!


Kommentarer
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.blogg.se

Sv: haha ja, visst är Paramore bra! =D

2009-09-03 @ 20:29:44
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Janna

Jadu, jag har druckit lite kaffe & sett teve. Mys!

Vad har du hittat på? :)

2009-09-03 @ 20:50:54
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Jossis

hahaha, kärring jag är ju blond, varför klagar du? ;) Ja orkar inte utväxt och ja vill inte ha det blondare ;) Tror det blir brunt till vintern igen !

2009-09-04 @ 15:28:33
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0