Cirque du Soleil - Saltimbanco



I eftermiddag ska jag till globen och se på Cirque du Soleils show Saltimbanco! Jag är extremt taggad och tycker att det ska bli jättekul! När jag var i Las Vegas i våras såg vi en annan show med dom som hette "love" och det var så sjukt häftigt att jag bara var tvungen att gå och kolla på dom nu när dom är här i sverige! Det är extremt häftig akrobatik tillsammans med cool musik! Jag tror att det här kommer att vara minst lika häftigt som det var när jag såg dom i Vegas,men å andra sidan så kan ingenting slå Las Vegas men iallafall, det här blir nog jättekul!

Nu ska jag käka och sen göra mig iordning, åker vid ett för det bröajr vid tre. Hejdå, skriver mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Josefine Hagdahl

du skulle bara våga sno den :P min kläder! xD

2009-09-20 @ 16:38:54
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/
Postat av: pelle

Är det jag som är lite udda, eller blir man lite mörkrädd av det där? hoppas du hade skoj i alla fall :)

2009-09-20 @ 18:16:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0