dålig uppdatering.

Hej igen!

Har inte orkat sitta vid datan de senaste dagarna så jag har inte skrivit något. Men nu är jag back!

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket alls, igår hade vi orientering, haha, ohherregud vad vi var dåliga, vi hittade 3 kontroller av åtta + vi gick vilse. Starkt jobbat tycker jag!

Igårkväll kom Linnéa hit och vi satt o kollade på idol, satt o kommenterade alla o vilka som vi ville skulle åka ut etc. Riktigt kul!

Idag drog jag till stan, återigen med söta Linnéa! Köpte en uunderbart mysig mössa, en jacka, smink plus lite andra smågrejer. Riktigt rolig dag, alltid lika kul att vara med Linnéa!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, var tänkt att jag skulle träffa My men hon har åkt till djurakuten med en av sina chinchillor, stackarn, hoppas allt löser sig!
Pappa ville också kolla på en film, så det blir väl de om inte My kommer hem snart.

Bilder från när jag satt med Linnéa och väntade på bussen.

Jag och min mössa!

 

 

En ball bild på mina Converse som jag köpte för ett tag sen (:

 

 

Söta Linnéa ((:

Ska käka nu och sen får vi se vad som händer, pöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaan va du är efterbliven Jennifer -.- converse nu.. haha

2009-09-28 @ 22:25:35
Postat av: jossan

//jossan

2009-09-28 @ 22:26:07
URL: http://josefinehagdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0